مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:282022-12-29سياسي

جان فدا| با شهادت سردار سلیمانی داغ پسر شهیدم تازه شد


مادر شهید طاهر از خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی میگوید: وقتی این خبر را شنیدم انگار تازه سید رضا خودم را از دست دادم، انگار پدر نوه های خودم را از دست دادم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، دغدغه بی بصیرتی جامعه کنونی ما را راغب کرد تا جمعی از اعضا بسیج رسانه، خانه مطبوعات، بسیج دانشجویی شهرستان به اتفاق رییس اداره ارشاد دیداری با یکی از شهدای مدافع حرم داشته باشیم که در این زمان قرعه به نام شهید سید رضا طاهر هریکندیی افتاد؛ شهیدی که در خانطومان به مقام شهادت نائل شده بود.

پدر و مادرش به استقبالمان آمده بودند تا ما را به اتاق خاطرات شهید راهنمایی کنند شهیدی که روحش شده بود قاب خاطرات اتاق و عکسهای یادگاری و لوح تقدیرهای گوناگون روی دیوار نشان از آن می داد که هر کسی که از راه رسید بود می خواست خاطره ای در دفتر روزگار این شهید از خود به یادگار بگذارد.

مادر شهید نیز در کنجی از اتاق پوتین و لباس شهید را برای تبرک سرمه چشمانش برای مهمانانش به نمایش گذاشته بود تا جای خالی حضور فرزند دلبندش را چنین رخ نمایی کند.

در کنار لباس های شهید عکسهای سرداری توجه آدمی را به خود جلب می کرد سرداری که ملقب به سردار دلها شهید سلیمانی بود و از همه بیشتر نوشته ای که در مقام شهید عنوان شده بود نگاه ها را به طرف خود جلب می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| با شهادت سردار سلیمانی داغ پسر شهیدم تازه شد

جان فدا| با شهادت سردار سلیمانی داغ پسر شهیدم تازه شد